Wordless Ramadhan : Persahabatan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ








Alhamdulillah semoga kita sentiasa bersahabat dengan orang yang baik - baik dan sentiasa mengingatkan kita kepada Allah SWT . Salam ukhuwah para blogger sekalian . Terima kasih untuk persahabatan walaupun di alam maya . InsyaAllah kalau ada jodohnya , akan bertemu lah kita di alam nyata . [ Nik ] 

Comments

  1. InsyaAllah.. Dulu..masa zaman saya tengah berkapel lah sangat.. Saya ada sorang kawan..laki..alif nama dia.. bila saya balik kampung..saya lagi rindu nak jumpa dia berbanding si wanita tu. Ye lah, dia banyak menuntun saya ke asal, ke fitrah.. Bila kami bercakap pasal ketuhanan dan rasul..kata-kata dia boleh buat saya mengalirkan aer mata.

    ReplyDelete
  2. siapa tengok muka kak sha asyik nak mengamuk je...mungkin kak sha bukan sahabat yang baik kot... hahaha...

    secebis kata2 yang baik nik.. thx cyg :)

    ReplyDelete
  3. Kita kena pandai memilih sahabat kerana sahabat memberi pengaruh besar dalam hidup kita...

    ReplyDelete
  4. Kawan ramai tapi Sahabat sejati sukar ditemui..:)

    ReplyDelete
  5. Khamsi Abdullah insyaAllah . ehh Nik pun sama . Nik rasa berbeza sngat bila brkawan dgn org yang ajak kita ke jalan Allah . Rasa mcm persahabatan tu lagi utuh dan kekal .


    TunSha Ayunie ehh ada pula macam tu . meh la nik nak jumpa kak sha . nik tak rasa mcm tue la kak sha . hehehe sama-sama kak sha


    Ahmad Zu Mal Md Rayi insyaAllah sama-sama kita pilih kawan yang boleh bawa kita ke jalan yang benar . insyaAllah


    Cik Mimie ye betul tu kak . susah nak cari . insyaAllah akan dipertemukan oleh Allah








    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum nik..syukran ..maaf ea..kal lynn kebizian ari ni..maklumlah esok last kerja then cuti 1minggu >_< ..sume kena settlekan ... betul kata nik , kak lynn pun lebih dkt sebenarnya dgn insan yang suka mengajak kita pd jalan yang diredhai Allah then kita akan selalu tersedar diri dan muhasabah diri agar lebih baik . In shaa Allah ..diri ni msih byk kelemahannya lg..bila nk brubah pon tak tau ...huuu

    ReplyDelete
  7. Alynn Azman waalaikumusalam kak lynn . Alhamdulillah sama-sama kak lynn . Wahh cuti . hehehe beraya sakan la nanti . hehe insyaAllah slow - slow berubah kak lynn .

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for leaving a comment here .

Popular posts from this blog

[Soal-Jawab] Hipster dan Hijabster

#Happy28GDay

Everything Happen Must Have A Reason